Blog
Kako prevođenje internet trgovina i višejezični SEO doprinose međunarodnom uspjehu?
U svijetu globalnog e-poslovanja, prevođenje internet trgovina ključni je korak ako želite proširiti svoje poslovanje na strana tržišta. Internet trgovina koja je dostupna samo na jednom jeziku ograničava vaš doseg i smanjuje mogućnost privlačenja stranih kupaca. Međutim, sam prijevod nije dovoljan. Od [...]
Marketing i društveni mediji
Vjerojatno već imate blog i profile na društvenim mrežama za svoju tvrtku. Stoga, koja je poruka ovog posta ako ne osjećate potrebu za promjenom svoje marketinške strategije? Kako nam to točno pomaže? Svi znaju da su blog i nalozi na [...]
Što odlikuje dobrog prevoditelja?
Za početak, dobar prevoditelj mora se u potpunosti posvetiti svom radu. Ali to nije dovoljno. Da biste bili dobar prevoditelj, morate: Trebat će vam oko 2 minute za čitanje ovoga članka. znati pisati kvalitetne tekstoveNije dovoljno samo razumjeti tekst i [...]
Budućnost prevođenja: Mogu li strojni prijevodi zamijeniti ljudske prevoditelje?
Jeste li se ikada zapitali je li budućnost prijevoda ugrožena? Dok su strojevi i roboti zamijenili ljudski rad u mnogim područjima, prevođenje je jedno od onih područja u kojima to još nije slučaj. Glavni problem kod strojnog prevođenja je to što ono ne [...]
Nedostaci širenja vašeg poslovanja na međunarodnoj razini
Kako potražnja za proizvodima ili uslugama raste na inozemnim tržištima ili kako se pojavljuju nove poslovne potrebe, rastuće tvrtke mogu se suočiti s mogućnošću globalnog širenja. Ovo je prirodno napredovanje koje, ako se provodi ispravno i u pravo vrijeme, može donijeti značajne [...]
Povijest prevođenja
Antropolozi ne mogu odrediti točno vrijeme kada su ljudi počeli prevoditi jedan jezik na drugi. Smatra se da se jezik prvi put pojavio prije oko 100.000 godina. Ljudi su komunicirali isključivo verbalno stotinama tisuća godina. Sustav klinastog pisanja bio je prvo pismo, [...]
Kako prevođenje internet trgovina i višejezični SEO doprinose međunarodnom uspjehu?
U svijetu globalnog e-poslovanja, prevođenje internet trgovina ključni je korak ako želite proširiti svoje poslovanje na strana tržišta. Internet trgovina koja je dostupna samo na jednom jeziku ograničava vaš doseg i smanjuje mogućnost privlačenja stranih kupaca. Međutim, sam prijevod [...]
Marketing i društveni mediji
Vjerojatno već imate blog i profile na društvenim mrežama za svoju tvrtku. Stoga, koja je poruka ovog posta ako ne osjećate potrebu za promjenom svoje marketinške strategije? Kako nam to točno pomaže? Svi znaju da su blog [...]
Nedostaci širenja vašeg poslovanja na međunarodnoj razini
Kako potražnja za proizvodima ili uslugama raste na inozemnim tržištima ili kako se pojavljuju nove poslovne potrebe, rastuće tvrtke mogu se suočiti s mogućnošću globalnog širenja. Ovo je prirodno napredovanje koje, ako se provodi ispravno i u pravo vrijeme, [...]
Međunarodni marketing u odnosu na globalne marketinške strategije
Možemo razumjeti da pojmovi globalni marketing i međunarodni marketing mogu zvučati slično većini ljudi, ali u pitanju su različiti pojmovi. Oboje predstavljaju različite faze internacionalizacije ili inozemnog poslovnog djelovanja. Globalni marketing je praksa provođenja marketinških aktivnosti iz sjedišta tvrtke [...]
Globalni SEO vodič za rangiranje stranice u više zemalja
Imate li klijente u više zemalja? Govori li neka od vaših potrošačkih grupa više od jednog jezika? Ako vaša tvrtka prodaje proizvode na globalnoj razini, najvjerojatnije imate web stranicu – i najvjerojatnije želite da ta web stranica funkcionira na [...]
Razlika između lokalizacije i globalizacije
Prevođenje sadržaja na više jezika jedan je od pristupa kojima tvrtke mogu povećati svoju vidljivost. Budući da engleski nije svima materinski jezik, dostupnost vaše internetske stranice ili sadržaja na više jezika omogućuje vam da doprete do šire publike. U [...]
Što odlikuje dobrog prevoditelja?
Za početak, dobar prevoditelj mora se u potpunosti posvetiti svom radu. Ali to nije dovoljno. Da biste bili dobar prevoditelj, morate: Trebat će vam oko 2 minute za čitanje ovoga članka. znati pisati kvalitetne tekstoveNije dovoljno samo [...]
Budućnost prevođenja: Mogu li strojni prijevodi zamijeniti ljudske prevoditelje?
Jeste li se ikada zapitali je li budućnost prijevoda ugrožena? Dok su strojevi i roboti zamijenili ljudski rad u mnogim područjima, prevođenje je jedno od onih područja u kojima to još nije slučaj. Glavni problem kod strojnog prevođenja je to [...]
Povijest prevođenja
Antropolozi ne mogu odrediti točno vrijeme kada su ljudi počeli prevoditi jedan jezik na drugi. Smatra se da se jezik prvi put pojavio prije oko 100.000 godina. Ljudi su komunicirali isključivo verbalno stotinama tisuća godina. Sustav klinastog pisanja bio [...]
Razlika između lokalizacije i prijevoda web stranice
Ako se vaša tvrtka širi na nova tržišta, ključno je da vaša web stranica bude dostupna na jezicima koje vaši novi klijenti preferiraju. Tradicionalni prijevod web stranice će nesumnjivo izazvati znatiželju ovih kupaca, ali kako bi se uspostavile prave [...]
Prijevod programskog jezika
Kako programski jezici postaju raznovrsniji, potreba za prevođenjem programa napisanih stručnom terminologijom jednog jezika na drugi raste. Ova vrsta prijevoda može nam pomoći da učinkovitije ponovno iskoristimo postojeći kod, naročito kada se prijevod može automatizirati. Što su [...]
Razlike između kineskog, japanskog i korejskog jezika
Korejski, japanski, kineski: Koje su sličnosti i razlike između ova tri jezika i kako ih trebamo učiti? Ako nikada niste učili nijedan azijski jezik, lako je pomiješati kineski, japanski i korejski. Unatoč nekim sličnostima, ova tri jezika su vrlo [...]
Zamjenice
Pisanje tekstova često zna dovesti do situacije da opisujemo određeni događaj u kojem je potrebno više puta spomenuti ime neke osobe. Da bi izbjegli ponavljanje imena i rečenicu učinili vizualno ljepšom, potrebno je ne ponavljati iste riječi. Većina imenica ima [...]
Pridjevi I Stupnjevanje Pridjeva
Znate li koje su to riječi kojima nešto opisujemo ili usporedimo? Kako se te riječi ponašaju u rečenici i koja su specifična gramatička pravila za njih? Danas smo odlučili da pišemo o skupini riječi koju nazivamo pridjevi. Pridjeva [...]
Nepromjenjive vrste riječi u hrvatskom jeziku
Kao u svakome jeziku, i u hrvatskom postoje promjenjive i nepromjenjive vrste riječi. Današnji blog je posvećen nepromjenjivim vrstama riječi.U ovu skupinu spadaju:prilozi,prijedlozi,veznici,čestice iusklici PriloziPrilozi su nepromjenjive vrste riječi koje se prilažu uz druge vrste riječi kako bi ih [...]
Podjela rečenica
Svakodnevno koristimo rečenice kako bi izrazili određenu ideju, postavili pitanje, ispričali događaje na poslu ili u školi, možda i ne znajući kojoj točno podjeli ta rečenica pripada. Današnji blog će nam malo razjasniti ideje o podjeli rečenica. [...]
Najčešće greške u hrvatskom jeziku
Vjerojatno vam se dešava da često napravite greške u govoru ili pisanju, a da ih zbog složenosti našeg jezika niste ni svjesni. Zato smo za vas pronašli i napisali neke od najčešćih grešaka, koje svakodnevno susrećemo, kako u razgovoru sa [...]
Kako napisati savršen životopis
Kako bi po prvi put pronašli posao ili pak promijenili ga, potrebno je znati napisati savršen životopis. Ali koje su to najbolje strategije za pisanje djelotvornog životopisa?Iako smo svjesni da ne postoji univerzalni način za pisanje životopisa, u ovom članku [...]