Kako potražnja za proizvodima ili uslugama raste na inozemnim tržištima ili kako se pojavljuju nove poslovne potrebe, rastuće tvrtke mogu se suočiti s mogućnošću globalnog širenja. Ovo je prirodno napredovanje koje, ako se provodi ispravno i u pravo vrijeme, može donijeti značajne koristi.
Jeste li razmišljali o globalnom širenju vašeg poslovanja? Želite li razumjeti prednosti i nedostatke širenja vašeg poslovanja na međunarodnu razinu? Prvo treba razmotriti prednosti i nedostatke međunarodne ekspanzije.
Ako je širenje na globalnu razinu vaš sljedeći korak, prvi korak je provesti istraživanje. Planiranje širenja na globalnu razinu može napraviti razliku između uspjeha i neuspjeha. Prije nego što počnete osnivati subjekte i zapošljavati zaposlenike u stranim zemljama, prvo morate razumjeti novo tržište na koje se namjeravate proširiti.
Uprkos prednostima širenja, svaka tvrtka suočit će se s određenim poteškoćama pri ulasku na inozemna tržišta. Neki od nedostataka globalizacije tvrtke uključuju sljedeće:
• Pooštravanje imigracijskih propisa
Zadatak osnivanja podružnice i raspoređivanja osoblja može biti zastrašujući s obzirom na imigracijska pravila za dugoročne radnike. Možete očekivati temeljitu vladinu reviziju registracije tvrtke, kao i radne dozvole za bilo koju dodijeljenu upravu ili zaposlenike.
• Kulturne i jezične barijere
Većina regionalnih tržišta, poput EU ili jugoistočne Azije, i dalje ima kulturne i jezične barijere među zemljama, kao i različite poslovne norme s kojima mnogi ljudi nisu upoznati.
• Troškovi i propisi osnivanja
Tvrtke koje osnivaju vlastitu proizvodnu podružnicu suočit će se sa značajnim i dugotrajnim izazovima registracije i osnivanja ako ne zatraže stručnu pomoć.
• Usluge će možda još uvijek trebati dodijeliti vanjskim suradnicima
Budući da je osnivanje podružnice isključivo za korisničku službu teško, mnoge tvrtke za te usluge koriste vanjske centre za korisničku podršku, ali time gube dio individualizirane pažnje koju pružaju iskusni zaposlenici.
• Propisi za kapitalizaciju i vlasništvo
Neke zemlje nameću ograničenja kapitalizacije međunarodnim poduzećima, a UAE zahtijevaju najmanje 51 posto lokalnog vlasništva nad bilo kojim poduzećem (osim u zonama slobodne trgovine).
• Rizik na polju usklađenosti
Probijanje na nova tržišta može biti teško. Prilikom ulaska na novo tržište, tvrtka se mora prilagoditi i poslovati u skladu s lokalnim normama. Ta se pravila mogu znatno razlikovati od pravila u vašoj matičnoj državi. Kao rezultat toga, ključno je započeti posao s pravim stručnjacima koji vam mogu pomoći da ostanete usklađeni i implementirate odgovarajuće poslovne procedure u pogledu lokalizacije i SEO optimizacije.
Najvažnija stvar za razmotriti…
Prije nego što podignete svoju tvrtku na sljedeću razinu, ključno je razumjeti prednosti i nedostatke međunarodne ekspanzije. Podizanje poslovanja na globalnu razinu otvara mnoštvo mogućnosti, ali također ima i hrpu nedostataka, kao što smo istakli. Jedna od opcija je širenje na međunarodnoj razini bez formiranja tvrtke. Ova metoda eliminira sve neugodnosti a i dalje pruža sve prednosti.
Naposljetku, prilikom vaganja prednosti i nedostataka pokretanja poslovanja, ne bojte se potražiti savjet od poslovnih stručnjaka i razmotriti rješenja kao što je osiguranje trgovinskih kredita kako biste promovirali rast prodaje i zaštitili svoju tvrtku od gubitka ako se dogodi nešto neočekivano.
K&J Translations uklanja muku i trud iz procesa širenja poslovanja na međunarodnoj razini. Ako vam je potrebna pomoć pri prijelazu na poslovanje na inozemnom tržištu, kontaktirajte nas ovdje, a naš tim obučenih stručnjaka osigurat će nesmetan prijelaz.
Ostavite komentar