Vjerojatno već imate blog i profile na društvenim mrežama za svoju tvrtku. Stoga, koja je poruka ovog posta ako ne osjećate potrebu za promjenom svoje marketinške strategije?

Kako nam to točno pomaže?

Svi znaju da su blog i nalozi na društvenim mrežama ključne komponente uspostavljanja online prisutnosti brenda. I kanali društvenih medija i blogovi učinkoviti su alati za marketinške stručnjake za procjenu i komunikaciju s ciljanom publikom.

Za početak, pridruživanje ovim dvama kanalima ne samo da će vam pomoći povećati promet na vašoj mrežnoj stranici, već će vam pomoći i poboljšati ukupnu interakciju s vašim blogovima, što bi moglo biti još značajnije. Nadalje, takva integracija omogućit će vam da poboljšate kvalitetu svog sadržaja.

Neke od prednosti uključuju:

  • Izravan pristup donositeljima odluka
  • odličan alat za povećanje vaše izloženosti i izgradnju vaše online reputacije
  • poboljšana vidljivost i SEO (optimizacija pretraživača)
  • sposobnost širenja u nova poslovna područja
  • umrežavanje s kolegama i klijentima diljem svijeta, te
  • sposobnost iskorištavanja moći preporuka i usmene predaje, među ostalim prednostima.

Računi na društvenim mrežama trebali bi se koristiti za više od pukog objavljivanja vašeg najnovijeg sadržaja; trebali bi se koristiti i za komunikaciju s vašom publikom. Nijedna analitika ili podaci ne mogu vam reći više o vašoj publici od same publike. Izradite ankete na Facebooku, razgovore na Twitteru ili ankete na Instagramu kako biste saznali što vaša publika najviše cijeni u vašoj trenutnoj strategiji i kako želi da se promijeni.

To je također prekrasan pristup generiranju ideja za sadržaj jer ih možete izravno pitati koje vrste postova najviše cijene.

Širenje na novo tržište jedna je od najučinkovitijih strategija za brzo povećanje baze potrošača. Širenje na globalnoj razini izlaže vas potpuno novoj demografiji, značajno povećavajući broj potencijalnih klijenata kojima možete nuditi svoje proizvode. Širenje u inozemstvo, s druge strane, dolazi s nizom dodatnih prepreka. Jezična barijera je najočitija prepreka, nakon koje slijedi kulturna barijera. Srećom, prevoditeljske usluge mogu vam pomoći u učinkovitom prevladavanju tih prepreka, a mi u K&J Translations tu smo da vam pomognemo!