Digitalni turizam je nova vrsta turizma koja ovih dana postaje vrlo popularna. To je način pružanja digitalne podrške putniku kako tijekom njegovog putovanja, tako i prije i poslije istog. Obično se koristi za pomoć u preporukama putnicima, kao i za pružanje dodatnih funkcija.
Potrebno je 6 minuta za čitanje članka.
Digitalni turizam nije ni izbliza novi koncept, u stvari, mnogi ljudi su digitalni turisti a da toga nisu ni svjesni. TripAdvisor, Booking, pa čak i Google letovi, su web stranice za digitalni turizam.
U suštini, digitalni turizam je tu da narodu omogući digitalni način za istraživanje i planiranje svojih aktivnosti, kao i poboljšanje svojeg iskustva. U današnje vrijeme više i nije moguće biti uspješan vlasnik turističkog poduzeća, a da niste prisutni na internetu.
Putnička tehnologija
Putnička tehnologija je samo još jedan naziv za automatizaciju ugostiteljstva. Odnosi se na primjenu tehnologije u svrhu pružanja informacija i podrške ugostiteljskoj industriji.
U svom početku, putnička tehnologija je smatrana sinonimom za sustave rezervacija najpopularnijih zračnih prijevoznika. Danas je to sasvim drukčija priča.
Također je potrebno dobiti informacije o svom klijentu i primijeniti ih na vaše prisustvo na interneu pod njegovim okriljem. U suštini, to je jednostavno zbirka sustava koji omogućuju upravljanje i nadzor putovanja.
Kako se možete prilagoditi?
Bilo koje poslovanje vezano za turizam mora biti spremno za prilagodbu novom digitalnom dobu, pa pogledajmo kako možete to učiniti i vi:
- Lokalizirajte – Vaša internetska stranica treba biti dostupna na što više jezika. Ne znaju svi engleski, a vi želite da budete spremni za ljude koji ga ne poznaju. Kad ljudi otvore stranicu i vide da ona nije dostupna na jeziku na kojem govore, samo će prijeći na sljedeću. Pazite da ne lokalizirate samo jezik, već i valutu.
- Budite privlačni – putovanje obično potječe od emocija, stoga želite da Vaša internetska stranica probudi emocije kod nekoga tko je gleda. Želite učiniti da Vaša internetska stranica bude opuštajuća, a istovremeno uzbudljiva i privlačna. Težak je to pravac za slijediti, ali ako to uspijete, bit ćete suočeni s neusporedivim uspjehom.
- Obratite pažnju na korisničko sučelje – Vaše korisničko sučelje je sve što korisnici kliknu. Glatki prijelaz i intuitivni položaji za stvari su dva najvažnija komponenta korisničkog sučelja. Vaša internetska stranica treba dati putniku sve što mu je potrebno. To se kreće od mjesta gdje spavati, do popularnosti, neobičnih atrakcija koje mogu vidjeti i restorana. U osnovi želite da na Vašoj web stranici bude predstavljeno što je više moguće što jasnijih podataka.
- Radite zajedno – Ne možete imati sve na svojoj internetskoj stranici; pokušajte surađivati s drugim tvrtkama kako biste osigurali najkvalitetnije moguće korisničko iskustvo.
- Pobrinite se da imate solidan sustav e-trgovine – Iako je digitalni marketing ulaganje, ako je vaš sustav e-trgovine predugačak i težak za uporabu, vjerojatno vam se neće vratiti. Putnicima ćete htjeti dati mjesto na kojem mogu rezervirati gotovo sve, a sustav bi trebao prihvaćati što više oblika plaćanja.
- Shvatite svoju publiku – digitalni putnici dolaze iz različitih dobnih skupina i podrijetla. Oni se kreću u rasponu od baby boomer-a, do ere generacije Z koja jedva navršava 18 godina. Svi koriste tehnologiju na različit način i morat ćete se prilagoditi tome.
Ako slijedite sve ove korake, onda će vaše internetsko poslovanje uskoro započeti s uspjehom. Optimizacija za e-turizam je ključna za uspjeh ovih dana, jer nije često da će netko zapravo otići na stvarnu lokaciju kako bi pomogao u putovanju.
Ostavite komentar