Broj online kupaca naglo raste. Zbog toga trgovci zaista naporno rade da bi bili zapaženi i samim tim povećali prodaju i privukli nove klijente.

San svakog prodavača e-trgovine je sve veća i veća prodaja. Ali, što ako ste već poduzeli sve, a još uvijek ne postižete željene ishode? Možda trebate pregledati svoje tehnike trgovanja.

Koja tehnika trgovanja može pridonijeti više prometa vašoj internetskoj stranici? Za vas imamo nekoliko savjeta:

Učinite vašu stranicu uzvratnom

Pametni telefoni su nam olakšali život. Zapravo ljudi koriste mobilne telefone više od svojih računala za kupovinu putem interneta. Budući da je vaša internetska stranica dostupna i čitljiva na mobilnim uređajima, vaše usluge su dostupne vašim klijentima doslovno 24/7. Vaši klijenti mogu pregledavati vaše proizvode i usluge dok sjede u javnom prijevozu, čekaju u redu za ručak ili čak u svom krevetu prije spavanja. Zar to nije fantastično? 

No, da bi se to postiglo, vaša internetska stranica mora biti prilagođena mobilnim uređajima, jasna i primjerena korisnicima. Provjerite je li vaša internetska stranica pravilno upravljala korisnicima kako bi isti imali zadovoljavajuće iskustvo i rado vam se vraćali!

Sigurni smo da ste sjajna poslovna osoba, ali ako niste toliko vješti u optimizaciji internetskih stranica, nemojte dopustiti da to ograniči vaš internetski uspjeh i obratite se stručnom pružatelju usluga koji će vam pomoći u optimizaciji vaše internetske stranice!

Koristite podršku za razgovor uživo

Mnogi korisnici ne kupuju proizvode jer imaju neke sumnje ili pitanja koja je potrebno riješiti. U ovoj situaciji se može lako desiti da na kraju napuste vašu trgovinu, a da ništa nisu kupili.

Stoga je važno ukloniti njihove sumnje i pružiti im pravo rješenje. Podrška za razgovor uživo može pomoći u tome. Možete razgovarati u stvarnom vremenu sa svojim klijentima i odgovarati na njihova pitanja u vezi s proizvodima. To će proširiti njihovo iskustvo, osjećati će se sigurniji u vezi njihovih zabrinutosti i lako će naći ono što traže.

Koristite društvene mreže

Društvena mreža je jedan od najboljih načina za dosezanje klijenata širom svijeta. Na Facebooku i Instagramu možete dijeliti neodoljive objave. Budući da ljudi smatraju primamljivim stvari koje su vizualno privlačne, jedan od načina za povećanje vaše prodaje je vizualno brendiranje.  

Osim objava, na platformama društvenih mreža možete postavljati i oglase, što bi moglo izravno utjecati na vašu prodaju. Dakle, usredotočite se na stvaranje vojske sljedbenika na raznim platformama društvenih mreža.

Prijevod i optimizacija (SEO) vaše internetske stranice

Najbolji način da privučete više međunarodnih klijenata za svoje usluge, jest prevođenje vaše internetske stranice na njihov jezik. Odaberite svoja ciljna tržišta i prepustite stručnim prevoditeljima da se pobrinu za dobar i lokaliziran prijevod vaših proizvoda ili usluga. Klijenti vole kad mogu pronaći na svom materinskom jeziku ono što im treba. Tako će vjerojatno redovito kupovati od vas, pa zašto ne biste pokušali?

Obvezno obratite posebnu pozornost na lokalizaciju, ključne riječi i SEO, koji su presudni čimbenici za postizanje uspješne i znatno profitabilne internetske stranice. Ako trebate dobrog partnera koji će vam pomoći u prevoditeljskim uslugama, kontaktirajte nas i rado ćemo vam ponuditi naše stručne usluge!

Povećajte brzinu vaše internetske stranice

Brzina vaše internetske stranice izravno utječe na popularnost vaše trgovine i na broj klijenata.

Uz toliko mnogo internetskih alata za mjerenje brzine vaše stranice, možete lako otkriti čimbenike koji usporavaju vašu internetsku stranicu. Alati će vam pružiti korisna uočavanja koja možete odmah ispraviti.

Povećajte prodaju svojih proizvoda koristeći up-selling tehniku

Navesti klijente na vašu internetsku stranicu je težak zadatak. Dakle, najbolje bi bilo da se sav taj trud i isplati. Detaljnije rečeno, govorimo o povećanju prodaje vaših proizvoda koristeći up-selling tehniku.

To je siguran način za povećanje prodaje vaše e-trgovine. Ovom tehnikom možete uvjeriti ljude da kupe predmet koji ih već zanima.

Na primjer, ako klijent gleda haljine, možete preporučiti obuću ili torbicu koja se slaže uz haljinu. Dakle, pripazite da imate nekoliko preporuka za svaki proizvod. Koristite ovu tehniku na stranici proizvoda, tijekom kupovine i nakon završetka iste.

To je jednostavan način prodaje više proizvoda.

Zaključak

Pomoću ovih taktika možete zasigurno povećati prodaju putem e-trgovine. Uz njih, obvezno se usredotočite i na digitalni marketing. Pokušajte optimizirajući vašu internetsku stranicu za SEO kako biste vidjeli željene ishode.

Imati lijepu i dobro posjećenu internetsku stranicu nije jednokratan zadatak. Potrebni su stalni rad i poboljšanja. Trebate držati korak s novim tehnologijama i alatima trgovanja. Ali svaka minuta koju uložite je vrijedna vašeg truda. Dobit ćete svoju nagradu u rastućoj prodaji i položaju svoje internetske stranice na Googleu. Pa zašto ne biste pokušali?