Kao vlasnik Shopify tvrtke, sigurno ste razmišljali o tome da u nekom trenutku proširite svoj doseg i prodajete i u inostranstvu. To će uostalom, gotovo sigurno povećati vašu prodaju.

Zašto je toliko važno imati višejezične opcije?

Za početak, morate postići prepoznatljivost i privući što veći broj posjetitelja. Zato je toliko važno da vas Google i druge stranice smjeste u svoj indeks- a mogućnost da vas se pretraži na više jezika ključna je ako ciljate na svjetsko tržište.

Ako želite sve dobre strane višejezičnosti, morat ćete slijediti glavne tehničke preduvjete. Nećete se pojaviti u rezultatima pretrage vašeg potencijalnog kupca ako vaša internetska trgovina nije na jeziku kojim on govori. To znači da vas neće moći pronaći!

Nudi li Shopify višejezične opcije?

Iako Shopify sam po sebi ne nudi rješenje za višejezično poslovanje, postoje razna rješenja za dodavanje različitih jezika u vašu trgovinu.

Opcija 1: Kreiranje više trgovina

Lako je pokleknuti pod iskušenjem toga da jednostavno kreiramo dodatne trgovine. Glavni problem je što je izuzetno teško održavati i upravljati s više trgovina, ne samo u smislu operativnih troškova i ažuriranja nekoliko internetskih stranica novim proizvodima i promjenama  već i u smislu upravljanja zalihama.

A još nismo ni počeli pričati o tome kako ćete prevesti ovu novu internetsku stranicu. Morat ćete dati prijevode za sav materijal i proizvode u vašoj Shopify trgovini.

Opcija 2: Korištenje višejezične Shopify teme

Što se tiče razvoja višejezične Shopify trgovine, uobičajena je pretpostavka da samo trebate odabrati temu koja je prilagođena za više jezika i ima jezični izbornik. To uopće nije točno. U početku se ovo može činiti kao pametna ideja, ali mnoge od ovih tema imaju ograničenu funkcionalnost, a neke vam jednostavno dozvoljavaju da prevedete sadržaj vaše trgovine, ali ne i blagajnu ili bilo koje sistemske poruke.

Također je uključena značajna količina ručnog rada. Morat ćete da prevedete običan tekst, HTML i da budete posebno oprezni pri prevođenju bilo koje tekstualne predloške u vašoj trgovini. Iako je uporaba višejezične Shopify teme zamisliva, manualni nedostaci koje ona vuče sa sobom mogu biti prilično nezgodni – ovo posebno važi za ljude koji su već ranije izradili trgovinu i sada moraju da promjene teme.

Opcija 3: Korištenje višejezične Shopify aplikacije

Korištenje programa za prevođenje na više jezika najjednostavniji je i najsveobuhvatniji pristup prevođenju vaše Shopify trgovine. Nećete morati kopirati svoju Shopify trgovinu, niti ćete trebati višejezičnu temu.

Uporabom softvera kao što je Weglot možete jednostavno dodati različite jezike u svoju trgovinu. Pomoću Weglota možete dodati stotine jezika u svoju trgovinu za nekoliko minuta. Ne samo da detektuje i trenutno prevodi cijelu vašu Shopify internetsku stranicu, već i upravlja višejezičnim SEO -om vaše novoprevedene trgovine.

To je to!

Kako biste uistinu zadovoljili očekivanja inozemnih kupaca i time povećali svoju prodaju, morate razmisliti o izradi višejezičnih trgovina.

Imate li još pitanja? Kontaktirajte nas na info@kjtranslations.rs ili putem obrasca ispod.